Raznim marketinškim aktivnostima Pickbox TV dao je svoj doprinos u podizanju svijesti o važnosti edukacije, samopregleda i prevencije u borbi protiv raka dojke.
Suradnja s udrugama Sve za nju, Europa Donna Slovenija i Europa Donna Srbija
Kako bi se gledateljice ohrabrile na samopregled i ostale “u pravom filmu”, tijekom listopada emitiran je promotivni spot kojim se slavi važna uloga žene u društvu i poziva na brigu o zdravlju. Logotip kanala Pickbox TV preuzela je prepoznatljiva ružičasta vrpca kao stalan podsjetnik koliko je prevencija važna.
Također, gledateljice se motivira na posjet web-stranici Pickbox TV-a kao i web-stranicama partnerskih udruga na području Hrvatske, Slovenije i Srbije. Udruge Sve za nju, Europa Donna Slovenija i Europa Donna Srbija godinama se aktivno bore protiv raka dojke te su upravo zato odabrane kao partnerice u kampanji Pickbox TV za nju. Na web-stranicama partnerskih udruga može se pronaći više informacija o samopregledu dojki, preventivnim pregledima, obrazovanju i zdravijem načinu života.

Kampanja je tijekom listopada bila iznimno aktivna i na društvenim mrežama Pickbox TV-a. Edukativne objave u sklopu kampanje izazvale su više od 25 000 reakcija i potaknule brojne žene da podijele svoja iskustva te motiviraju druge žene, ali i muškarce, da se brinu o svojem zdravlju.
Filmski vikendi “za nju”
Svaki vikend tijekom listopada i kampanje Pickbox TV za nju bio je posvećen ženama. Prikazivani su filmski naslovi poput Priča o Jane Austen (Becoming Jane), Slatkice (Sugar!) i Zovem se Emily (My Name Is Emily) – svi oni imaju u fokusu ženske likove, svestrane, slojevite i ponosite koji se na inspirativan način hvataju ukoštac s raznim životnim izazovima.
Tijekom nadolazećeg vikenda, ujedno zadnjeg u listopadu, možete pogledati 1000 poljubaca (A Thousand Kisses Deep), Daleko od nje (Away From Her), Serijal Ruby Laundry: Ruby (The Ruby Laundry Series: Ruby), Serijal Ruby Landry: Biser u magli (The Ruby Landry Series: Pearl in the Mist).

#prostorslobode
Fotografije: promo